I skooolan

Okej, jag suger pa att blogga, ska forsoka battra mig. Sitter I skolan just nu och har studyhall nar man far gora laxor, men jag har inga sa passar pa att skriva lite har!

I borjan av studyhall maste alla resa sig upp och stalla sig mot den amerikanska flaggan med handen pa hjartat o saga the pledge of alligience.  Det ar jatte seriost o om nan ar sen far den sta upp sjalv o saga den.. En annan grej dom gor har ar att innan varje match ber dom alla i publiken o spelare stalla sig mot den amerikanska flaggan o sa spelar dom nationalsangen. ALLA stannar verkligen upp nar detta hander, aven om dom har traning eller match pa planen brevid sa stannar dom for att “hedra flaggan”.

Nu har jag snart lunch, man kan valja mellan 6 olika "kok" som serverar olika saker nastan varje dag. Mycket hamburgare o sant men det finns nyttigt ocksa. Inte for att jag har testat det men anda.

Idag ska vi aka med laget till natt stalle langt bort direkt efter skolan o sova over pa ett hotel o imorgon spela I en cup. KULT. Pa mandag ar det "laborday" sa alla ar lediga. Och nasta vecka ar homecomming week, sa alla dagar ska man kla ut sig till olika saker, pa fredan ar det pep-rally och parade o sen homecomming game (football) o pa lordag ar det homecomming dance!

Ska skriva mycket mer snart nar jag har tid, looovar.

Puss haj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0