100 dagar

hejheeej

förlåt för sämst uppdatering men har inte orkat blogga. det är faktist ganska tråkigt.

Den senaste månaden har jag bland annat vart på six flags (kul men as långa köer så åkte bara tre saker), gått trick or treating, FICK AS MYCKET GODIS, ätit upp allt godis, haft Fall Sport's Banquet, vart i chicago o shoppat med några kompisar och vart på Chicagos Art Institute. Sen har jag haft ett två dagar långt höstlov (woohooo) och jag har vart på bio några gånger. Fick mitt efterlängtade paket med godis för några dagar sen, 4 veckor försenat var det, lite hårt o segt men gooooott

Skolan går fint, behöver inte göra mycket läxor allt o har a i alla ämnen *sToLt*

Blev sjuk och fick gå hem från skolan samma dag som basket try-outsen va så missade det helt. Men har börjat träna track & field (friidrott) nu istället, fast den riktiga säsongen börjar inte förren i Januari eller Februari så nu har vi "bara" träning tre gånger i veckan.

Igår försökte jag baka en kladdkaka till familjen, den blev inte riktigt som hemma, men heeelt okej. Idag ska jag va med Christine o spela tennis, sen tänkte vi laga kina/svensk mat (hon är från kina).

Tänkte lägga upp lite bilder men det går as långsamt så kanske gör det ikväll istället!

hejdååå


Kommentarer
Postat av: Mikael

Hej, skulle verkligen behöva lite hjälp från dig. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / Kram

2012-05-26 @ 14:09:15
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0