basasfdjkgb

 

HEEEJ


Förra veckan stukade jag foten under fotbolls matchen. Blää. Det sög men nu är det nästan som vanligt igen. Förra lördagen va det ju senior night med fotbollen. Vi va i bamba o dom hade jätte god mat o sånt o vi (seniorserna) fick massa presenter, en korg med massa saker i, blommor, en bok med bilder på alla seniors i laget och en nalle som hade på sig en lettermans jacket med vårat namn och nummer på ryggen. Och så gjorde nåra av dom andra i laget en sketch och nåra visa en film dom hade gjort som handlade om oss och vår coach läste en dikt hon hade skrivit haha. Sen visa dom ett bild spel med bilder på alla från dom va små tills nu.


I Fredas va jag på fieldtrip med min Drawing class i Chicago. Först va i på ett museum och sen fick vi några timmar att göa vad vi ville. Sen på kvällen va den football game och jag stog i concession standen (kiosk typ) med fotbollslaget.


I Lördags åkte hela familjen till ett outlet mall i michigan city och shoppaaa sen åkte vi till stranden och kollade på solnedgången. Vi gjorde det för att Coline har flyttat till en ny familj så det va hennes sista kväll hoss oss. Rätt tråkigt men skänt ändå för henes skull, hon trivdes inte med skolan o sånt, det high schoolet hon gick på är väldigt annorlunda från mitt. så nu bor hon hos min värdmammas bästa kompis som bor ute på landet typ två timmar härifrån. Jag ska nog åka o hälsa på där nån helg och Coline ska antagligen komma hit också innan hon åker hem!


Igår (måndag) gick jag på basket träning, dom va väldigt bra så vet inte om jag kommer kunna platsa i laget men ska nog va med på try-outsen som är om typ 3 veckor ändå! Måste ha något att göra efter skolan. Om jag inte kommer med i basket laget får det bli tracks (friidrott) men hehe nja.


Imorgon ska jag åka och kolla när varsity laget i fotbollen spelar match, efter den vanliga säsongen spelar dom alltid i nått som heter sectionals, och det har dom redan vunnit så dom har gått vidare till regional. Om man vinner Regional går man vidare till states och sen Nationals. Vi i JV laget måste följa med på alla matcher o kolla haha. Men det är faktist roligtt.


Denna halgen har jag inge planer men NÄSTA helg ska ett grupp med utbytesstudenter åka till Great America som är en Six Flags Adventure PArk. SKa bli så kuuult. En kompis fråga om jag ville följa med till ett haunted house till helgen men NEEEJ tack. Sen två veckor har folk halloween pyntat sina hus och vissa är extrema. Igår när jag gick hem efter träningen (det va mörkt) så gick jag förbi ett hus med massa uppblåsbara, skitstora figurer i sån trädgårn somvred på huvuna. Rädd. Halloween här är inte bara en dag utan snarare en månad. Längtar till jul :):)


hejdoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0