Aj baj pink shiit

Hej bloggeeen.

Ligger i sängen och äter doughnuts. Livet leker helt enkelt.

I Lördags tog jag, coline och christine pendeltåget in till chicago o shoppa hela dagen. Det va en bra dag. Tåget tar typ 35 minuter o går från east chicago som är max tio minuter med bil härrifrån, o stannar mitt i downtown chicago. En biljett kostar 30 spänn, värt. Ska dit igen nästa fredag på fieldtrip till museum of contemporary art med min drawing class, kuuult!

Detta är sista veckan som fotbollen håller på nu, as tråkigt. Fotbollssäsongen är skit kort här. Idag skulle vi igentligen ha spelat match men den blev inställd på grund av regn (typiskt amerikanare). Imon har vi en match o sen på lördag spelar vi vår allra sista. På lördag är det senior night, så det ska hållas en banquet för alla seniors i laget, fattar inte riktigt vad dom ska göra men det blir intresant. Ska nog försöka komma med i basketlaget sen, måste ha något att göra efter skolan o det verkar rätt kult. Och basket säsongen är tysligen mycket längre, håller på hela vinter från till april typ. Sen vill jag spela tennis på våren, men vet inte hur svårt det är att komma med i det laget.

En bra grej med usa är att dom är före med alla tv-serier hehe. Såg det absolut sista desperate housewife avsnittet i förrgår. Alla dog. O nya säsongen av Greys Anatomy. Alla dör. Det har börjat en as bra ny serie som heter Revenge som jag o kelly följer, o nästa avsnitt är ikväll hihi.

Jag följde med kelly o hennes bokklubb(haha) på bio för typ två veckor sen o vi såg The Help. Vet inte om den kommer till sverige eller redan kommit men se den isåfall, den va as bra! Älskar usa, där man går o saltar sina biopopcorn har dom en kran som det kommer rent smält smör ur. mums. Nu ska jag återgå till min påse med doughnuts. puss på'n.






Christine i Chicagooooo





Bajs bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0